Collection: Visokotlačne črpalke

OBNOVLJENE visokotlačne črpalke BOSCH, DENSO, DELPHI, CONTINENTAL/SIEMENS čakajo na vas. Testiranje črpalke + popravilo. Garancija 1 leto👌.

!!! Pri nakupu obnovljenih injektorjev/ črpalk je obvezno vračilo starih injektorjev/ črpalk z nepoškodovanim ohišjem. V nasprotnem primeru moramo zaračunati depozit.

34 products

Kaj je injektor in njegove vrste?

Injektor motorja je eden od
pomembnih elementov sistema za vbrizgavanje dizelskega goriva.

Ločimo več vrst injektorjev:

  • mehanski
  • elektromagnetni
  • piezoelektrični

Zadnja dva tipa injektorjev pripadata sodobnemu sistemu vbrizgavanja
dizelskega goriva Common-Rail.

Od uporabe sistema Common-Rail so se lastnosti dizelskega motorja
izboljšale:

  • zmanjšana poraba goriva
  • zmanjšan raven hrupa motorja
  • zmanjšana strupenost izpušnih plinov.

Zasnova injektorja

  • Telo
  • Tesnilni obroč
  • Filter goriva
  • Krmilni ventil
  • Vzmet
  • Igla
  • Zatič

Shema Common-Rail (skupnega voda)

Glavna prednost tega sistema je širok razpon regulacije tlaka goriva in trenutka začetka vbrizgavanja, kar dosežemo z ločevanjem procesov ustvarjanja tlaka in vbrizgavanja.

1. Rezervoar za gorivo

2. Filter goriva

3. Visokotlačna črpalka

4. Senzor tlaka goriva

5. Skupni vod goriva

6. Regulator tlaka

7. Injektorji

8. Elektronska krmilna enota

9. Ojačevalna enota

10. Signali senzorjev

Načelo delovanja Common-Rail (skupnega voda)

Na podlagi podatkov, prejetih od senzorjev, elektronska krmilna enota
določi potrebno količino goriva, ki se dovaja pod visokim pritiskom skozi
ventil za dovajanje goriva. Črpalka črpa gorivo v skupni dovod, kjer je gorivo pod določenim pritiskom, ki ga zagotavlja regulator tlaka goriva.

V pravem trenutku elektronska krmilna enota omogoči ustreznim injektorjem začetek vbrizgavanja in zagotovi določeno trajanje odpiranja ventilov injektorjev. Glede na način delovanja motorja elektronska krmilna enota uravnava parametre delovanja sistema za vbrizgavanje.